dag 4 med bara vatten (folk behöver lära sig att alla kropp är unika)

Nu börjar det kännas riktigt riktigt bra faktiskt.. Jag mår hur underbart som helst och min kropp känna jätte bra..=)

En sak jag låg och tänkte på imorse.. vad lurad alla männsikor är.. Vi har slutat använt hjärnan och litar fullständigt på internet och tidningar nu.
Man lever sitt liv efter det.. tragiskt må ja säga.

Internet ska man ALDRIG lita på..
haha måste berätta en rolig sak.. Det finns en fakta sida på internet som säga att det är bevisat att Får spelar painball när vi människor inte ser på.. haha ja är inte det är bevis att man kanske inte ska lita på allt..
Så ni som läst att vattenfasta är farligt, litar ni lika mycke på att Får spelar painball då eller? *asg*

Nä men som sagt.. vet ni hur mycke skit det ligger ute på nätet, man kan hitta motbevis på allt nuförtiden.. Om man verkligen vill så kan man nog hitta en sida där det står att äta godis varje dag är skitbra..


Det finns faktiskt bara en man verkligen kan lita på till 100%.. de är en själv..
Jag känner min kropp mer än vad en som sitter och skriver på nätet gör.. dem har troligtvis aldrig träffat mig eller hur..

Så om vattenfasta har funkat för mig förut..
Jadu M.. Om vattenfasta inte funkar, så borde jag inte vara mänsklig då..
Alvarligt talat..
Det funkar för mig iaf.. jag kan inte svara om det funkar för alla...
Därför borde jag lyssna mer på mig och följa det som är bättre för mig och min kropp än vad en skitgubbe skriver på nätet..

Jag skrev en gång när jag blogga om träning.. Alla kroppar är unika.. de måste ni folk lära er nångång.. en sak funkar för dig, och en för mig..
Det är ingen som kan säga att det där funkar för alla eller för ingen...
Tänk alla träningsknep eller dieter som finns.. alla motsäger varandra.. Det ändå som funkar är det man själv tycker funkar för sin egen kropp..
Jag tror alvarligt talat att vi alla är så olika så olika saker funkar för alla kroppar...

Så M... En sak funkar för dig.. och en för mig.. Jag är nog verkligen långt ifrån lik dig, och har säkert en helt annorlunda kropp än dig också..

Så mycke jag har hållt på med träning och hälsa förut så har jag verkligen lärt känna mig kropp.. Jag vet vad den behöver träningväg och jag vet vad den behöver för kost..
Jag kan bara jämföra mig med min pojkvän.. vi behöver helt olika saker inom träning och mat, med mat blir det rätt svårt hemma så vi turas om och äter det vi behöve typ..:P
Jag har verkligen lärt mig att känna när min kropp säger ifrån.. I träning, kost, fasta.. Jag vet när muskler säger ifrån och jag vet skillnad på olika smärtor, smärtor som säger "nä nu räcker det" eller smärtor som säger "du har hållt på för lite, fortsätt"
Jag är rätt kunnig om min kropp bara för jag har hållt på med allt ända sen jag var liten.
De som börjar intressera sig i vuxen ålder kanske inte lärt känna sin kropp jätte bra än, men det kommer det med..=)

Så det viktigaste för alla personer tycker jag är att känna sig kropp.. Om man klarar fasta/vattenfasta, vilka träningar man behöver och vilken diet/kost man ska följa..
Ingen annan än sig själv kan säga det, för det är ändast du som kommer att klara känna den till 100%.. Inte äns läkare kan det alltid...

Så.. alla kroppar är unika.. om du öppnar ögonen nångång så kommer du se alla olika typer av människor och kroppar där ute..=)

Kommentarer
Postat av: M

PLACEBO... placebo. hostplacebohost (placebo) p74c3b0 /le placebo/ lole poplolacocebobo

2009-08-27 @ 11:18:32
Postat av: MF

inte M, ska vara MF på ovanstående

2009-08-27 @ 15:05:50
Postat av: Madde

Mmm... förmodligen placeboeffekt på kroppen va? det är bara inbillning med alla toxiner som man svettas ut? det är bara inbillning med porerna som släpper alla slaggprodukter va? det är bara för att jag inbillar mig att det funkar som det händer påstår du?

2009-08-27 @ 15:48:22
URL: http://neens.blogg.se/
Postat av: M (riktiga)

Pågrund av att du inte äter får du mer slaggprodukter från tex musklerna som kroppen måste ta näring från. . så du tjänar inget på det argumentet.

2009-08-28 @ 00:50:19
Postat av: M igen

Klart det finns olika kroppar.

Men organen i kropparna funkar lika som tex hjärta, hjärna, lever, musklerna osv.



Jajo, finns miljoner sidor på nätet man inte ska lita på.



Det är ju en seiös fakta sida du nämnt ovan. mm



Men som sagt, hitta en doktor / forskare / vetenskapsman som säger att det är bra att vara utan mat i en vecka. och sen berätta vem och vart du hittar den personen.

2009-08-28 @ 01:00:24
Postat av: Madde

Men vart ha du hittat dem bevisen då.. eftersom jag har läst tvärtom ska väl kanske jag säga till er.. det är INGEN idee att ni argumentera..

Vi tycker olika saker men inget har en 100% bevis..



Så varför tror ni att ni vet mer eftersom ni är långt ifrån en läkare.. Jag me..



Men ni vill att jag ska erkänan att jag har fel..

Medans jag kan ta att ni tycker det är fel och gå min egen väg..



Varför kan vi inte tycka helt olika saker och gå varsin väg??

2009-08-28 @ 11:14:13
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0