dag 5 med bara vatten

Inatt hade jag lite illamående (vilken kan va en bivärkning) Så inte alltid farligt.. om man inte ska göra nått för risk med bivärkningar.. ja då ska man nog slänga alla tabletter hemma (ppiller, alvedon) hmm ja precis allt...

Visst ni att vissa värktabletter kan förstöra så det kan bli svårare för en tjej att bli gravid.. och nu menar jag de här vanligaste tabletterna.. Läste det på aftonbladet för något år sen..
Så egentligen allt i våran vardag förstör kroppen på något sätt.. man vill ju direkt inte slänga allt (inte jag iaf) så jag tror vi människor ska bli bättre på att lyssna på våran egen kropp..

Visst finns det bivärkningar med fasta precis som det finns med allt annat..
Jag har bara kännt illamående och att jag fått lite utslag..

Hmm idag känner jag mig helt vanligt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0