Dag 6 med bara vatten

Kan verkligen säga att kroppen har vant sig nu, ingen hunger eller något.
Kroppen känns unerbart och jag känner mig frisk.
Senaste två månaderna har jag gått med kronisk huvudvärk.. vet ni.. den är borta.=) men som jag har hört så kan fasta bota rätt mycke också..=)

Men jag har tänkt mycke på Asiatisk mat på förmiddagen..
Kina och suschi.. finns det något godare?

Rätt konstigt är jag inte har varit sötsugen något dem här dagarna.. om folk hoppas över en mellan mål får dem ju sötsug.. jag har hoppat över alla måltider i 6 dagar nu ja..
Men sen har jag aldrig varit för sött heller..

Liksom det är sällan jag och Alex har något godis hemma.. händer kanske två gånger per åt att vi köper lösvikt, lite mer för chips är vi nog.
Ska försöka göra egna chips nångång tror ja, blir lite nyttigare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0