Dåliga dagar och sambo kan lätt bli onyttigheter på bordet

Idag är man lite piggare =) Börja dagen med en liten minispring tur. Upptäckte att jag hade alldeles förstora byxor så jag fick springa och hålla upp byxorna samtidigt, var inte lätt och det såg nog väldigt fult ut =)

Men jag behövde nog springa bort lite. Jag och Alex satt och käka  jordgubbar med grädde och massa chips och dipp igår kväll.
Det kan va farligt att ha dåliga dagar och vara sambo, kan lätt bli massa onyttigheter då :P



Nu sitter jag och väntar på frukost. Alex tänkte göra mackor i ugn med mozzerella, pesto och tomater =)
Sen blir det en städ dag för oss, behövs verkligen här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0