En sista utekväll innan mitt "seriösa" liv

Blev en sista utekväll igår före fastan, sen tänkte jag börja med ett litet seriösare liv..=)
Älsklingen hade varit snäll och fixat rödvin åt mig, hade varit sugen på det jätte länge. Tyvärr jobba han rätt länge igår så jag satt hemma själv början av kvällen, men det gör inget om man har telefon.. Tog och ringde upp Elin, satt och prata med henne ca 2timmar medans jag smutta lite på mitt vin.
Brukar ju alltid ha vinkvällar med henne förut, men nu har hon och hennes karl lånat ett hus långt från staden så då får man ta vinkärring pratet över telefon istället :P

Sen kom Alex hem, tog nått glas tillsammans innan vi gav oss iväg till staden. Gick och träffa Joe och sa hejdå till honom eftersom han flyttar idag då. Efter det blev det att vi gick till tingan och träffa Henke, Tage, Leon och Oleg, de satt och gjorde musik där.
Efter man lyssnat ett tag på dem så blev det krogen, träffa vänner och dansa =)
En sista kväll behövdes =)


Grabbarna på tings =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0