Fasta dag4.. vad händer?

Fastedag 2-4:

 (samma som går och i förrgår)

Kroppen fortsätter att ta energi från fettdepåerna främst. Under dessa dar brukar de största reningsreaktionerna komma. Trötthet, tröghet, huvudverk, muskelont och frusenhet är vanliga. Beläggning på tungan och i munnen är vanligt. Blodsockerhalten sänks och ställer in sig på en miniminivå. Hungerskänslorna avtar allt eftersom. Kroppen fortsätter att använda fettdepåerna som energikälla. Du forsätter och minska i vikt.

 

för mig

Kan inte säga något speciellt idag.. Har inte haft något illamående idag och bara kände mig pigg..Sen kom jag på att stress udner fasta är inte bra, jag har stressat runt som en tok idag..Det blev lite extra jobbigt.

Så har jag ju haft mina sug som jag skrev i andra inlägget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0