Fasta dag6.. Jag känner mig riktigt stolt =)

Jag känner mig riktigt stolt över en sak.. Ja självklart att jag klarat det här då men över en helt annan sak..=)

Vi har haft under hela min fasta period nötter framme på köksbordet, sen choklad på vardagsrums bordet.
Mörk choklad som jag älskar, dem här som blev över sen i söndags.

Jag har inte ätit något ut av det...=)

Annars när jag är lite hungrig och det bli sen middag brukar jag kunna små äta.. Speciellt om det är framme hela tiden.
Måndags när det va första dagen, jag är helt stolt att jag inte har tagit en bit.

Impad? =)

Kommentarer
Postat av: Minna

Shit pommes frites, att du snart klarat det! :P

Bara en dag kvar nu!

2009-08-29 @ 18:26:32
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0