Fastadag 2 - Lugna miljöer rekomenderas

För er som är för fasta nu då..

Fasta rekommenderas att göra i lugna miljöer, att ha det lugnt omkring en när man fastar rekommedrar jag själv.
Ett tips är att inte blogga om det =) man får otroligt många emot sig.
Diskutioner mitt under fastan är inte heller så bra, börja nästan ångra att jag var ärlig om mig själv i min blogg nu..

Jaja om det är så att vänner skriver för att dem är oroliga att jag skadar mig själv, ett tips är att inte gå på mig nu.
Det kan verkligen skada om något!

Diskutioner kan vi ta lite senare när jag har blivet stark och orkar det mer.. ok? =)


Jaja fortfarande ingen hunger, helvete vilken bra reserv föråd jag måste ha..:P
Huvudvärken som kan komma dag ett börjar jag känna lite utav, fast jag kände det inte alls innan jag behövde sitta på facebook och försvara mig från 4stycken samtidigt..
Det står att gamla värker kan man känna ibland till och från.. har ju problem med axeln ja..
Så fort jag inte rör mig nu så känner jag av det, men det räcker med en ltien proemnad så mår ja toppen igen..=)

Kanske ska följa Alex till hans föräldarar ikväll, få se lite hur huvudvärken är.. Bloggar lite sen..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0