Fastadag 7.. jag känner mig som snyggast istan, och jag mår underbaaaaart ;)

Varför kan inte folk få leva sitt liv på sitt eget sätt.. bara dem inte skadar andra! Om man nu råkar skada sig själv, jaha då drabbas man ju bara själv..

haha ja vet inte vad jag ska säga längre.. är riktigt förvånad över folk...haha...

Folk som ska lägga sig i min hälsa som har betydligt sämre hälsa själv.. rätt skrattretande..

Jag har jävligt bra hälsa faktiskt, även fast jag har testat den här fastan nu..
Fastan har fått bort en kroniskhuvudvärk.. som varken tabletter eller annat kunde göra.. Sen min rygg som jag haft ont i flera åt efter en bilolycka när jag var 13-14.. känner ingen alls nu faktiskt..=)
Jag mår toppen och känner att jag har väldens självförtroende..
Känner mig typ snyggast i stan och att inget kan stå vägen för alla mina planer i vinter..=)

Så fasta är farligt? haha ja om självförtroende och att man mår bra är farligt.. så visst.. såfall kan jag erkänna att det är farligt..;)


Nu ska jag fortsätta min städning, sen planera lite inför veckan..
Ska blogga lite mer ikväll..
Sen för er som inte är intresserad ut av fasta..
Imorgon börjar jag blogga som vanligt igen..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0