Fastadag1 - till alla som tycker det här är dumt?

Det är ju inte jag som går runt med massa gifter i min kropp, utan det är ni.. ( under en fasta rensar man bort mycke, man svettas typ ut gifter).. Så undra vem som är dum egentligen =)

Man vet inte om man ska skratta eller gråta hur mycke oförståliga personer det finns. Är det dumt att jag väljer helt valfritt det här? Är det inte dummare att samhället tvingar människor att leva så, de har inte det här valet äns.
Jag testar bara att leva så som det skulle va för mig om jag inte hade en underbar pojkvän.

Jag hade nästan glömt bort hur det va innan jag träffa honom, nu minns jag en gång soc neka mig när jag alvarligt käkade en tonfisk burk varjedag. Var över två å sen nu, men det var bara de jag hade råd med ett tag.
Dagen sanning om vårt "underbara" land.. öppna ögonen, så jävla många mer har det så här i Sverige, alla har inte lika tur som mig att träffa och flytta ihop med en person!


Sen de som inte tro på mig om fasta
Kolla in...  http://www.halsosidorna.se/Fasta.htm  läs om vatten fasta där  (tyvärr har jag inte fattat hur man gör det här till en länk på bloggen) hjälp?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Går vi runt med en massa gifter i vår kropp för att vi äter!? Är det det du säger? För i mina öron låter det onekligen jävligt dumt.



Du får leva på bara vatten i en vecka, en månad, ett år om du vill, för mig kvittar det. Det enda som jag undrar är vad du har tänkt vinna/bevisa/whatever med det...? Ingenting blir ju bättre här i världen för det. Ja, utom Alex ekonomi då...

2009-08-24 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0