fastadag4, slut med diskutioner i bloggen nu, förlåt till alla läsare som blev less.. Har lite mer bra tips nu, bl.a att inte fasta när äns pojkvän slutar röka :P

Nu har jag äntligen fått reda på vilka som kommenterar massa skit och har mailat dem.. Så nu ska jag lägga ner diskutionerna på min blogg en gång för alla..=)
Nu ska jag bara skriva hur det går för min egen del i fastan..

Har varit slarvig med vattnet både igår och idag, så börja få lite kramper i bena..
Gjorde massa ärenden idag på stan, var rätt jobbigt nu kan jag säga..

Man är ju ganska lätt irreterad också när man fastar.. Så idag på lärcentrum blev ja väldigt less.. Fattar inte varför dem ska ha folk där när dem ändå inte kan hjälpa.. dem är helt värdelös där.. Få ta massa samtal direkt ner till Stockholm för skolan jag ska gå på sen då..

Måste bara berätta en roligt sak..
Första gången jag fasta vart jag ju jävligt lättirreterad.. samma vecka hade jag mens ( jag är en person som blir asförbannad under den persioden) samma vecka skulle Alex sluta röka också.. Ni rökare kanske vet att man bli lättirreterad då med..  Då bodde vi i en liten etta och va upp i varandra hela tiden (båda var arbetslös)
Hur tror ni det sluta? =)
Haha vi bråka för inget precis hela tiden.. Det sluta med att Alex gav upp och tog en cigg ändå, då tänkte han att han slutar när jag har börjat ätit igen och inte har mens..=)

Ett tips för fastare.. Kom ihåg att man blir less, irreterad, känslig å allt.. varna din partner innan så han vet varför du kanske skriker på han/hon ibland :p
Jag prata med Alex mycke innan, varna han att jag skulle kanske vara sur på han.. =) Tur att han förstår mig oftast =)


Har tappat hälften av mina läsare nu också pågrund av diskutioner bara på bloggen.. Förstår men ändå lite synd.. hoppas jag får tillbaka er nu när jag ska skita å dem här personerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0