Fastadag 2.. flera personangrepp börjar rulla in. Folk har inte förståelse för det dem inte är van vid.

vad är ett peronangrepp egentligen?

Att jag skriver korkad som inte är till någon speciell person utan till personer som är trångsynta och uttalar sig utan att de faktist har den blekaste, dessutom i min blogg där folk väljer att gå in..

eller är det när folk skriver direkt till mig?

Nu kopierar jag in lite det som har varit så tydligt riktat mot mig!

"Och sen jag tror ...... skrev: Efter en vecka så hoppar du på alkohol för att sedan ha bakisdag och allt vad det nu innebär i mat.."

Vart fan har jag skrivet att jag ska börja supa efter fastan?? trodde jag skrev att jag skulle börja vara seriös efter fastan och påbörjade med den för att rensa?.
och sen min bakismat som är eran vardagsmat? ska ni verkligen dra upp det?

"Känner jag dig rätt,så kommer du inte att göra det. För du går din egen väg och skiter i vad/vilka som faller på vägen. Påpekar någon något som du skrivit, så tar du i ännu hårdare och tar det steget längre.

jasså du? du säger det? tycker den här raden är bevis nog på vem som gör det...

"Men snälla. Du är något bakom flötet du!"

Det var riktigat mot mig.. Jag riktar aldrig något mot en person eller skriver något sånt i äns blogg!
Men sen är jag en snäll också =)
Men det var modigt av dig att du kunde stå för vad du tycker. . .

Till MF/M.. så har ni testat eller läst överhuvudtaget? visst varje dietist har ju mer eller mindre sin egen tro eller lära, tur att ni kan påtala vilka som är felande och inte...

Själv har jag testat och vet ni.. JAG har mått bra utav det..

Anledning till att röra sig under fastan är inte att skapa muskler utan för att dem inte ska brytas ner..


Till alla mina kära anonyma klagande
Tyck vad ni vill, men ni behöver juh inte kommentera och ni inte ens kan stå för det.


Nu har jag börjat fundera vad vänner egentliger är..
En vän ska stötta än i sina ideer och inte tycka det är sjukt, en vän ska tro på en och inte tar för givet att man kommer supa ner sig och förstöra sitt liv efter ett tag..

Jag går aldrig till attack mot vänner som gör något jag inte instämmer med (te.x rökning) jag har låtit er bestämma själv vad som är bäst för er och eran kropp... men ni kära vänner går till attack när jag väljer något själv för MIN egen kropp!
Ni börja det här med att skriva hur otroligt dumt det var och javisst, alla har vi rätt till en åsikt det är en annan sak hur man förvaltar den och kan man inte påtala den på ett vettigt sätt kanske man inte ska yttra den? visst råder yttrandefrihet men... "har inte din mamma lärt dig nånting?"


Nej nu har jag tappat tråden i min blogg igen, den ska inte gå ut på att behöva försvara mig eller att behöva höra skit.. Jag ville ha den här fastablogg veckan för det som är för det..
Förlåt att jag inte har ägnat mer tid för er..

Det som inte kan respektera allt har tagit för mycket tid. Så är det fega och svarart anonymt så jag måste svara i bloggen (irreterande) men men man får leva med att alla inte kan stå för sin åsikt egentligen..
Kan berätta lite nu..
Jag är fortfarande inte hungrig och jag mår toppen, har mer enerige än vad jag annars har..=)

Nu säger jag det här en gång till.. Ni som inte vill veta av fastan eller tycker det här är dumt är ni verkligen inne på fel blogg, gör en antifast blogg om ni vill ha folk att diskutera med..=)

Kommentarer
Postat av: M

Jag har läst på en hel del om kroppen, trodde det märktes när jag skrev tidigare inlägg.



"Själv har jag testat och vet ni.. JAG har mått bra utav det.." - har du testat vattenfasta förut?

Att fasta på andra sett kanske är bra, men att inte äta nått alls, inte få i sig vitaminer, inte ens få i sig salt som binder vattnet som du ska dricka.



"Anledning till att röra sig under fastan är inte att skapa muskler utan för att dem inte ska brytas ner.." - Det fattar jag med att man inte är ute för att bygga muskler då. Men om du inte får i dig nått annat än vatten kan du inte undvika att musklerna bryts ner, som sagt så bryts den ner av träning.



Har inte testat någon form av fasta, ser ingen anledning till det, men har följt en som tänkte ha vattenfasta i 10dar.

2009-08-25 @ 14:48:16
Postat av: Renée



Ja, klart det är riktat till dig, det jag skriver, vem annars?

Ska jag sluta kommentera och yttra mig, och låtsas som att jag tycker det verkar jättesmart och jätteokej nästa gång vi ses? Det gör jag ju inte?

2009-08-25 @ 14:48:17
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju skapat din egen paceboeffekt. Du har ju intalat dig själv att det är "helande" och "renande" så att du tycker att du blir det. Effekten kan därför bli positiv i dina ögon men ju förr eller senare du inser verkligheten desto bättre. Om du skulle bli överbevisat att det är fel det du gör så skulle du ändå inte tro det utan fortsätta ändå eftersom du tror du mår bättre.

2009-08-25 @ 14:50:54
Postat av: Z

Jag tycker det är helt sjukt att alla har så mycke komentarer om vad du går igenom just nu, varför bryr ni er? Låt hon göra sin grej så kan ni göra eran!

2009-08-25 @ 16:05:56
URL: http://awomantolove.blogg.sez
Postat av: M

Z: Det är inte bra för kroppen att inte få i sig nån sorts näring.

2009-08-26 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0