fredagsmys med pizza, catch me if you can och Thomas Järvheden

Igår blev det myskväll, Alex tog med sig pizza från jobbet. Var meningen att man skulle kila upp till Joe en sväng men efter att ha käkat massa pizza blev man rätt slö.
Vi kika på filmen catch me if you can, älskar filmen. Jag vill också vara så där smart, kanske är nått liknande jag måste göra för att jag ska få in pengar :p
Sen efter det blev vi fast lite mer vid tvn,  komiken Thomas Järvheden var på tv. Jag skratta as mycket, han är min nya favorit komiker nu iaf..=) Hans humor passa mig på något sätt, hans låtar är ju också klockrena :P


Thomas Järvheden, ett måste att se han =)

Kommentarer
Postat av: Dempa

haha ja han är så jävla köng xD

2009-08-22 @ 19:32:48
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0