Frukost stund med Älsklingen

Godmorgon alla läsare. Trist väder vi har idag va? jaja bara försöka hitta på vettiga saker inomhus =)
Starta dagen med bakning ja, inte väldens bakning blev det men lite scones. Tänkte överaska Alex med lite frukost så då tänkte jag att nybakt scones skulle vara gott =)

Duka fram massa saker på bordet så åt vi frukost tillsammans för en gångs skull, det händer aldrig i det här hemmet. Vi brukar göra någon varsin macka och sitta på ett varsit ställe, jag brukar sitta vid datorn och blogga medans jag äter frukost medans Alex sitter och kollar på någon serie på tvn eller spelar tvspel.



Idag var det tänkt att jag skulle iväg och träffa Ulli en sväng på stan men det regna så mycket så vi sköt upp på det, kanske senare idag eller imorgon.
Känns som det va mycke jag skulle göra idag, ska iväg och äta suschi med syrran ikväll eller imorgon. Hon flyttar till falun i helgen så man må ju passa på att umgås med henne.
Så flyttar Marie, Raz och Joe från staden i helgen också, de tänkte ha en hejdå fest ikväll. Man borde ju gå på det men festa är det sista jag vill just nu.

Va alla flyttar, jag är så jävla avis =/


Ska lägga upp mitt recept på scones sen =)

Kommentarer
Postat av: Mysan

fin blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig?

ha en bra dag!

2009-08-18 @ 12:30:35
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0