Har fått en te lektion ;)

Gick in till stan med älsklingen idag en stund, vart 15 min vi hann va där tillsammans innan han hade möte då. Vi ska alltid va så sent ute, måste börjas planera bättre med tider.
Vi gick och fixa riktiga irish coffee glas med speciella skedar till, nu jävlar blir det mycke sånt under vintern. Va mysigt och göra en god varm sån och mysa ner sig under filten när det blir riktigt kallt ute..=)

När han stack iväg gick jag till telegott. Fick en liten te lektion där, lärde mig mycke jag inte visste om te. =)
Sen fick jag lukta på jätte många, så otroligt gott de flesta lukta.
Blev att jag köpte en sort, var noga med att fråga vilka som innehöll koffein och annat skit eller vilka som var rena kryddor eller torkade blad.
Ska sluta handla te på affärer iaf, bara massa skit i dem t.o.m. de som kallas "nyttiga"..

Köpte något som kallas Wimbledon. Inte testat den men ska smaka den ikväll tänkte ja, kan skriva då om den var god =)



Nu må jag skynda mig, ska fara iväg på Willys och ÖB för att köpa mat och kattsand.
Köper alltid kattsant på ÖB, stor förpackningar.
Men det är så jobbigt för man måste alltid hålla på att fixa skjuts. Omöjligt att bära en sån påse några km..
Som tur jobbar mammsen i stan =)

Bilder ska jag he ut på bloggen när jag kommer hem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0