Katt jäveln smet

Min katt kan få för sig väldigt dumma saker ibland. Hon har alltid kunnat varit på balkongen utan att hoppa, vi har råkat stängt ute henne en hel natt utan att hon har smitit.
Men för nåndag sen kom jag på att jag inte sett henne på ett tag, visa sig att hon inte var i lägenheten alls. Jag och Alex var ut och leta henne hur länge som helst, gick och ropa mitt ute på natten.
Alex gick flera runder ute och leta. När han gick ut igen kl 4 på natten satt hon utanför balkongen och vänta tills vi skulle leta henne igen.
Trodde hon hade kutat långt bort och inte skulle hitta tillbaka, men hon har antaglingen varit i området hela tiden och hört oss ropa men bara allmänt skitit i oss..
Katt jävel! hon gör mig ju fan orolig.
Dagen efter det hoppa hon igen men då satt hon nedanför balkongen bara och snällt vänta på att vi skulle bära upp henne till lägenheten.

Varför ska djur jävlas ibland..


Skulle bli jävligt lessen om den här lilla söta krabaten försvann

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken busig katt du verkar ha :)

Fin blogg föresten!

2009-08-10 @ 17:39:50
URL: http://amandacarlssonfrost.blogg.se/
Postat av: Valleantuna Friidrotts egna blogg!

hoppas du hittar katten



Fin blogg btw, kolla gärna in våran blogg och skriv vad du tycker (:

2009-08-10 @ 17:49:28
URL: http://vallentunafriidrott.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja djur kan vara lite knepig ibland :)

2009-08-10 @ 18:42:53
URL: http://miisseast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0