Rökning är okej men inte vatten.. haha vet fan inte vad jag tycker om folk snart

Är det vanliga för oss ofarligt och det ovalnliga farligt?
En sak är konstigt tycker jag.. Så himla många som röker, och det är så jävla besvisat att det är farligt.
Men rökning är en vanlig sak tyvärr och därför är det inget konstigt..
Medans det finns ovanliga saker folk tycker är konstigt..

Alvarligt.. tänk efter.. vad är konstigast.. jag som väljer vatten EN vecka för att rena min kropp och sen äter bra mat (bevisat att det funkar)
eller en som går och dra i sig gift i lungorn varje dag? Alvarligt är det sånt som kallas vansinne tycker jag. Men det är så vanligt att ingen bryr sig..

Undra egentligen vem som kommer må bäst som äldre?

Gissar på alla som har emot fasta inte äns har testat.. hur fan kan ni yttra er så mycket för något ni aldrig har testat.? När t.o.m allt har funkat för dem som har testat?

Visst kan bara dricka vatten låta konstigt, men det låter inte konstigare än att dra i sig gift i lungor och det är "okej"..


Jaja lite för er som är intresserad nu då.. måste lägga lite tid på att skriva till er också..=)

Jag mår fortfarande jätte bra =) lyssna inte på de som säger att det omöjligt kan va de, just nu sitter jag som ett levande bevis på det här så =)
Jag är fortfarande inte hungrig, fick ju lite frossa igår kväll men nu har jag mest börjat svettas.. ( går ju ut på att svettas ut gifter man annars aldrig kan få ut)

Kände i kroppen i förmiddags att jag hade rört mig alldeles för lite så jag tog en promenad, sen blev allt bättre..

Upptaderar lite senare =)

För er som inte är intresserad av det här eller bara inte kan få in det i huvudet att det är bra.. Sitt och tyck vad du vill, så kan du gärna sluta följa min blogg nu också.
Om jag ska va riktig ärlig nu så tycker jag att man är korkad om man inte kan få in i huvudet att det funkar när det t.o.m är testat med posetivt resultat!!

Håller på att lära mig att spåra IP nr nu.. tänkte att det kan va intresseant för några att veta kanske :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla. Du är något bakom flötet du!

2009-08-25 @ 12:56:20
Postat av: Renée

För det första, så skulle jag vilja informera dig att det nu är bevisat att om du solar solarium så är det lika stor risk som för rökare att du drabbas av cancer.

Inte faan kallar jag dig dum eller ser ner på dig för att du går och solar.



"hur fan kan ni yttra er så mycket för något ni aldrig har testat.?"

tror du alla behandlingsassistenter har provat droger tex?

Eller tror du att alla dietister har haft fetma ch levt på McD i flera år?

Klart som fanken att man kan yttra sig om saker som man inte har provat!



Jag säger inte emot eller motbevisar fasta i sig, jag tycker bara att det är sjukt att man utsätter sin kropp för det. Speciellt med argumenten du har, vilka det nu är, du ändrar ju lite nu och då..

Man kan fasta på andra sätt dessutom, grönsaker, frukt, soppor m.m.

Att bara ge kroppen vatten...ja, jag tycker det är helt galet.

Och sen som jag tror Jennifer skrev: Efter en vecka så hoppar du på alkohol för att sedan ha bakisdag och allt vad det nu innebär i mat..



Du får ju självklart göra vad du vill, men det betyder ju inte att alla förstår eller tycker att det är okej.



Jag kan ju råna en bank och tala om för dig att det är så jävla rätt och komma med argument och bevis, men inte fan tycker du att det är den bästa idén på jorden för det? Men det är ju upp till mig om jag rånar banken ändå.



Vet inte varför du tar åt dig så hårt av allas åsikter? Med dina starka påståenden så får du räkna med diskussioner. Att sen kalla människor för korkade eller påstå att du ljuger (?) för att vi helt enkelt inte förstår...?



Att kalla alla korkade för att sen säga att tar man åt sig så får man skylla sig själv är väl inte heller helt rätt?



Jag tycker att du ska tänka efter lite mer innan du skriver inläggen.

Känner jag dig rätt,så kommer du inte att göra det. För du går din egen väg och skiter i vad/vilka som faller på vägen. Påpekar någon något som du skrivit, så tar du i ännu hårdare och tar det steget längre.

Rätta mig om jag har fel?

2009-08-25 @ 12:57:04
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: M igen

Du renar inte kroppen mycke genom att bara dricka vatten i en vecka, du pajjar kroppen mer än hjälper den genom att svälta dig själv. Kommenterade allt i förra inlägget.



Det är inte ovanligt med fasta, många gör det och många av dom av "fel" anledning.

2009-08-25 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0