Sommarklädd, kanske sista gången för iår?

Lördag kväll, det blir party ( tror jag iaf )
Snart ska jag och Alex in till stan och träffa lite folk, sen blir det att vara i staden eller vara här.. få se lite hur kvällen slutar =)

Ska ha mitt linne som jag fick av Alex i veckan på mig, sen hitta jag perfekta sommar byxor till som jag köte för några år sen som knappt är använda. Kan inte slänga kläder ja, men det är bra för då känns det som man har nya när man hittar dem flera år senare =)
Passa på att vara sommarklädd nu, kan bli sista gången. Tycker inte alls om att det är höst snart..




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas du har haft en bra dag :)



Kolla gärna min blogg och kommentera! :)

2009-08-15 @ 18:32:35
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-15 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0