Träna på morgonen är det bästa

Tänkte börja med lite tränings tips i min blogg. Många vill nog mest ha tips inför sommaren, men jag kör inför vinter ändå =)
Tycker Hösten kan kännas som en ny start. För mig är det så att under sommaren har man semester, man är ute och reser och man unnar sig lite mer flottig mat och alkohol än vanligt.
Hösten börjat jobb och skola för dem flesta och man måste ta tag i sig själv lite, så att sätta igång att tok träna inför hösten/vintern tycker jag är jätte bra =)

Tänkte idag skriva om träning på morgonen. Det är inget nytt att träning på morgonen är det bästa för fettförbränning, men det jag själv tycker är att det är det bästa för man känner sig så himla pigg resten av dagen. Man behöver inte ut och tok springa på morgonen, räcker med en promenad också.
Det jag tänkte skriva också är varför man förbränner bättre på morgonen men hitta en sån otrolig bra sida som jag länkar till istället, de har verkligen en jätte bra förklaring =)
Morgongympa?

Ska försöka ge ut lite tränings tips ofta så följ med bloggen om du är intresserad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0