Var på hejdå fest igår

Igår var jag på en hejdå fest för Marie, Raz och Joe som flyttar nu ihelgen. Vi starta festen på jamtli bryggan, men det blåste så mycket så vi fick förflytta på oss.


Andreas, Raz, Danne och Fredrik


Marie och en av hennes vänner


Sven, någon jag ej vet namnet på och P


Vi förflytta oss upp mot Jamtli, satt på ängen där. Solen gick ner men som tur hade man förbrett med massa tröjor, vantar och pannband =)
Blev mer folk där uppe och jag hade hur trevligt som helst. Verkligen en lyckad hejdå fest ändå.





Mer kort kommer självklart in på facebook lite senare, dock lite seg att he  in kort där



Att vara ute en hel natt uppe i Norrland på hösten kan bara sluta med en ända sak. Vakna upp sjuk imorse. =/
Sitter med frossa nu hemma och har verkligen inte tid med att vara sjuk nu.
Ska träffa Syrran ikväll och käka suschi, ska träffa Ulli imorgon och gå på stan lite. Så ska jag vara allmänt beredd om något av företagen jag sökt jobb hos ringer och vill träffa mig för en intervju.

Nu ska jag dricka massa te med honung och försöka bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0