Sushi middag med syrran

Ikväll var jag och syrran iväg och käkade sushi på japanska stället vid busstorget, så underbart gått. Ett mysigt ställe där man fick soppa innan maten och frukt och kaka efter.


Lax, Räka, sjögräs och advokado sushi =) ( räka och advokado är min favorit )


Förätten


Efterätten ( lyckokaka som jag älskar )


Lyckades käka med pinnar under hela middagen =)


Lillsyrran

Jag älskar sushi, äter det alldeles för sällan. Måste försöka få med Alex snart =)

Nu sitter jag hemma och väntar på att Alex kommer hem från jobbet, han börja jobba  idag efter att ha haft lite semester. Vi tänkte ta en promenad bort till söder sen ikväll kanske, sen krypa ner i soffan och kolla på någon film han fixat =)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

mmm gott

2009-08-20 @ 13:30:21
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0