Vänner jag saknar och kommer att sakna


Efter allt bloggtjafs idag har jag tänkt rätt mycke, speciellt efter att jag skrev att jag ska sluta äta för att göra ett budskap. Folk tycker det är onödigt att jag slutar äter och tycker det kan vara farligt för mig, men är det verkligen mig ni ska bry er om? Jag kommer kunna ha möjlighet att avbryta de här testet när som helst om det blir för farligt för mig, tänk på alla som är tvungen att leva och inte kan avbryta. Tänk på dem istället för mig =)

Jaja idag har jag pratat med en gamal vän som jag inte pratat med på längre, prata lite om när vi gick i 9an och kände oss jätte stora.. haha vilka minnen man har därifrån..
Saknar dig frida faktiskt =)

Nu kommer väldigt många vänner flytta i helgen också, kommer sakna dem alla..


Marie och Raz flyttar till Norrköping


Joe flyttar till Falun.


Syrran flyttar också till falun

Så flyttar Ulli också, hade inge kort på henne.
Vill också flytta..

Kommentarer
Postat av: marie

vad fint vännen!

maaaassa pussar och kramar och käelek från mej och rasmus!!!

2009-08-21 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0