Så jävla nykär ;)

Bästa känslan som finns när man får nykär känslor för sin partner man varit tillsammans med rätt länge. Även fast vi är upp i varandra mest hela tiden så kommer dem där känslorna smygande lite då och då =)
Just nu känner jag mig så jävla nykär ;)

Det som jag tycker är synd är att kärlek verkar inte betyda något för människor nuförtiden. Är så otroligt  vanligt att folk dumpar eller ännu värre, otrogen mot sin partner just för att förhållande börjar bli en vardag för dem.
De letar äventyr helt enkelt.
Men om ett förhållande börjar bli för vardaligt är det ju bådas ansvar att fixa det, göra något speciellt så nykär känslorna väcks.
Man behöver inte träffa någon ny eller va med någon annan bakom ryggen på sin partner för att känna det där pirret.
Hitta på något med din partner istället för att bara sitta hemma, bara de kan göras så förhållande blir bättre..

En sak jag har tänkt på.. de som säger att de älskar sin partner men ändå hoppar i säng med en annan, är det verkligen kärlek?
Om man är beredd att såra en person så mycket? älskar man verkigen den personen då?
Folk säger att att de kan älska den men jag förstår inte.
För mig funkar det så att en person man verkligen älskar skulle man aldrig vilja se sårad, man skulle göra allt för att den personen inte skulle va sårad och man skulle aldrig såra den själv.

En annan sak som jag inte heller förstår.
Folk som är med andras parners. De brukar försvara sig med att dem har inget med det att göra och att det är den upptagnas ansvar.
Men de vet att de hjälper till att såra någon, en person som aldrig kanske vågar lite på någon igen.
Är det verkligen värt att förstöra en person liv bara för att man vill ha det trevligt en ända natt? folk som säger att det skulle va värt det kallar jag egoistiska svin! de förtjänar inte att leva bland medmänniskor.

Tycker synd om alla som lever med svin faktiskt. Förr drogs jag alltid till svin, vilket fick mig att har svårt att lita på någon.
Men jag är jävligt glad att jag träffa min Alex sen, och jag är jävligt glad att han hade tålamod med mig. Att vara med någon som har så otroligt svårt att lita på människor kan inte vara lätt.

Nu tror jag på kärlek, speciellt vår kärlek.. ÄKTA KÄRLEK =)

Lite gamla bilder på oss från början av vårt förhållande nångång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0