Blev fredagsmys med älsklingen i en av hans tröjor ;)

Blev fredags mys med älsklingen igår. En perfekt fredag med massa godis och film, såg filmen 2012. Filmen var bra men vart lite besviken, trodde det skulle handla mer om själva "domedagen" än om några viktiga personer "inför gud".
Satt med en av Alex`s tröjor på mig som jag alltid gör när vi har hemmakvällar, finns det mysigare än att sno pojkvännens tröjor och ha på sig?( speciellt om dem luktar lite som han också ;) )
Va skönt att ha en  myskväll efter man har tvättat och storstädat hela dagen....




Vräkte i mig för mycke godis igår känner ja, så nu ska jag starta dagen med en morgon promenad i fin vädret =)


Kommentarer
Postat av: Towa

ja katter är ju inte större =)

2009-08-15 @ 13:10:28
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0