Var och käkade en unerbar middag hos Elin och Åke

Godmorgon. klev man upp sent som vanligt, men inte konstigt när man gick och la sig 5-6 tiden imorse.
Hade en trevlig kväll igår men tyvärr missa man solen som jag tänkte sitta ute i.
Jag och Alex var hos Åke och Elin och drack någon öl, så bjöd de på middag som var hur underbar som helst.
De där paret kan verkligen laga mat dem =)


Elin har roligt när hon lagar mat =)

Fläskfilee och potatis sallad, godaste jag ätit nästan =)

Sen blev det massa kort spel, 500 och utslagspoker =)


Alex tycker jag har en bra "pokerface"  =)

Blev att vi kom hem 4 imorse så man är lite trött idag.

Nu fick vi besök av Natta och P så nu ska jag försöka vara lite social, sen blir det att dra ner till stan med Alex =)









Kommentarer
Postat av: designglanz

ja blondinbella är mycket bättre!

De ärväl att folk tycker om att bli irriterad och se vad sjukt hon ska skriva nu. Och att vissa faktiskt tycker att hon är häftig :S

2009-08-06 @ 23:51:19
URL: http://designglanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0