Stress över att man inte vet är den värsta stressen

Idag har inte varit en bra dag, Haft en funderar dag och det slutar aldrig med bra tankar.
Så mycket hände efter semestern och som jag har skrivet förut så börja jag må dåligt. Har varit rätt stressad, stressad över att inte veta något.
Föredrar stress där man hela tiden gör något och hinner inte med att tänka på något annat. När jag blir så här stressad och att allt tjorvar och jag börjar må dåligt, då börjar min kropp må dåligt också.

Blir lätt sjuk, har haft huvudvärk flera dagar i rad och är trött hela tiden. Värsta är att förbrännigen slutar ( ett klassiskt kroppsförsvar som börjar under stress eller annat) så nu går jag upp av inget och träningen funkar inte, vilket leder till att man må ännu sämre.


Den här helgen kommer det va en festival som några av mina vänner anordnat. Jag och Alex hade planerat hela tiden att gå på den men så kom jag in i en sån här period. Tål verkligen inte att träffa massa folk just nu, vill inte visa mig!
Två saker jag hade sett ifram emot denna sommar.. Amsterdam och det här. Amsterdam fick man feber och nu det här..

Helvete är det verkligen meningen att jag inte ska få ha det roligt i mitt liv???

Okej är på fruktansvärt dåligt humör idag och behövde skriva av mig! ( och vem har inte en dålig dag ibland )



Även fast den här dagen har varit så här har jag fått lite gjort iaf.
Jag och Alex var på stan och kolla på en klänning till mig, sen var vi och hälsa på Åke och Elin.
Så har jag diskat och städat lite, suttit och väntat på att telefonen ringer ( varit duktig och sökt lite jobb)

Nu ska jag dela en Pizza med Älsklingen och sen söka mer jobb. =)



Min favorit =)

Kommentarer
Postat av: jasmineprytz

Fin blogg!

Titta in hos mig och berätta vad jag kan förbättra på bloggen! :)Allt från bloggdesign till innehåll.

2009-08-12 @ 19:38:26
URL: http://jasmineprytz.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va gott d såg ut du! :D

2009-08-12 @ 22:38:44
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0