Arbetslösa borde skriva in sig på arbetsförmedlingen

Idag har jag varit och gjort ärenden på stan med Älsklingen. Vi var på claesohlsson och inskaffa massa lampor till hemmet, vi började få rätt mörkt här med alla lampor som lagt av.

Var även in på arbetsförmedlingen och skrev in mig igen, onödigt men gjorde det för statistikens skull. Enligt dem så är det mindre arbetslösa än vad det är, för att folk inte skriver in sig och då räknas man inte som arbetslös.
Så tycker alla som är arbetslös ska skriva in sig så rätta vi till deras statistik =)

Men tycker inte om hur dem funkar, tänkte skriva ett litet "klaginlägg" imorgon som jag kan göra ibland när jag inte tycker saker i samhället funkar rätt..=)
Just nu är jag trött och funderar på att gå och sova, ska försöka ta mig upp tidigt imorgon på en springtur =)

Innan jag går och lägger mig tänkte jag passa på att tipsa om serien Fringe ännu en gång =)
Bästa serien jag sett tror jag och de har fått ihop ett bra skådespelar gäng i filmen, bl.a Joshua Jackson från Dawson`s Creek som har en av huvudrollerna.



Fringe gänget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0