Varning för kaffet på arbetsförmedlingen

Jag är verkligen värdelös att gå upp tidigt. Ställde väckarklockan idag och klev upp, men somna på soffan ute i vardagsrummet istället :P

Igår var jag och Alex på stan. Alex skulle göra ärenden på arbetsförmedlingen så jag tänkte ta en kopp kaffe där, de hade bara jätte små pappers muggar till det.
Blev proppfullt med kaffe i muggen plus att den var för varm att ta i. Det sluta inte så bra, brände mig så råka vicka på muggen och hälften av kaffet for ut på min hand och brände mig ännu mer. Kunde inte bara slänga muggen så jag fick ha en bränd hand med en het mugg och massa kaffe några sekunder. Det gjorde ont.

Men efter det blev jag gladare. Alex köpte ett jätte fint linne till mig =)
Ska ta kort på det och he in på bloggen senare. =)

Men just nu är dagens planer

  • Storstäda ( schysst och ha helg fint ju )
  • Ta hand om massa tvätt
  • Sen kanske dricka vin med Renée om hon inte är för bakis =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0