Återkommande drömmar

klev just upp och insåg att klockan var halv2, inte bra när man har massa planer en heldag.
Vakna för ett bra tag sen egentligen men var bara tvungen att ligga kvar i sängen och tänka genom mina drömmar. När jag har haft en natt där jag drömt mycket brukar jag alltid vela ligga kvar och filosofera lite varför jag drömt så och vad drömmarna kan betyda.

Har ni nångång haft en återkommande dröm som ni drömt flera gånger per år så länge ni kan minnas?
Det har jag.
Jag brukar ofta drömma om jordens undergång, att det är en stor komet som är på väg mot Jorden.
I drömmarna jag har brukar jag alltid kunna se mot himlen och tänka att snart är det dags, kommer alltid ihåg känslan man har i drömmen av att man ska snart dör när jag vaknar.
Det konstiga är att i varje sån här dröm är jag alltid en mamma till en liten två årig flicka. Brukar även i drömmarna alltid tänka " hur ska vi överleva det här" Vill göra allt för att skydda min lilla dotter.

Vad kan den här drömmen betyda?? vad tror ni??

Tycker det är rätt häftigt med drömmar, ibland kan de faktiskt betyda massa olika saker.

jaja hoppas jag inte är en sanndrömmare bara :P



Nu ska jag fixa ordning mig lite och kila ner på stan med älsklingen..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-13 @ 18:55:50
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0