Jag ska testa att leva på 0kr en hel veckan.. med andra ord ska jag inte äta något utan bara vatten =)

Nu får det vara nog.. Nu radera jag mina inlägg faktiskt, om folk vill ha svar så skriv vem ni är så svarar jag faktiskt. Annars kan ni va snäll att sluta skriva till mig.. Jag anser inte att man själv tycker att man har rätt om man inte äns kan stå för vem man är, då har jag ingen anledning till att lyssna..

En sak jag jag skrev som folk verkade ta illa upp var när jag använde ordet korkad.
Jag skrev aldrig vilka jag tycker är korkad men flera verkade tycka de själv va korkad.. Om du inte tycker det så ta inte illa upp då =)

Ska kortfatta det lite.. Jag tjänar just nu 0 kr i månaden.. och dem som tor jag ljuger, men lev i din lilla dröm värld där alla har det bra i sverige då!
Tycker faktiskt det är mer synd om dig som inte kan ha fötterna på jorden än vad faktiskt är om mig! Jag lever ändå i verkligenheten.
Jaja visst är det hårt att inte ha pengar, men jag vet mina mål i livet och jag vet att i framtiden kommer jag ha det så otroligt bra, och jag kommer lyckas =)



Tänkte göra en liten rolig sak här faktiskt.. Kom på en idee nu när jag verkligen läst folks kommentarer. Eftersom Alex bjuder mig på allt och folk tycker det är konstigt att jag gör saker när jag inte har pengar..
Jag ska leva ett tag på 0 kr.. jag ska inte leva på Alex ett dugg..

Folk verkar inte förstå när man skriver att folk inte har det bra, enligt svenskarna har alla mat på bordet.
Finns så många i världen som svälter varje dag..

Jag kommer från och med måndag att inte äta ( mat kostar pengar ) ska testa en vecka helt utan mat. Bara vatten. Sen tänkte jag inte ut att göra något utan bara sitta hemma och känna hunger ett tag..
Folk kommer kunna följa allt på bloggen, kommer upptadera ofta! Det här gör jag för att folk kanske nångång ska få upp ögonen för hur vissa har det i världen...

Följ gärna med..
Blir nog måndag jag börjar =)

Kommentarer
Postat av: Renée

HAhaha! Men snälla du? Vad har du för vinning på det?

Nu tycker jag att du går lite till överdrift..



Men ja.. du ska ju såklart göra det som verkar bäst för dig så...

2009-08-21 @ 16:25:10
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0