Skulle kunna sova bort hela mitt liv just nu

Vad trött jag känner mig nuförtiden, sover bara och orkar knappt sitta vid datorn hemma.
Igår ställde jag väckarklockan på 8 men tog mig ändå inte upp föräns 1, hade så otroligt huvudvärk och helt slut på energie. Satt och kolla lite på tv och mer mot kvällen blev man piggare.
Mamma kom hit och gav oss nypotatis och sallad från hennes trädgård. Nypotatis är nästan det godaste som finns tycker jag =)



Senare på kvällen ville jag och Alex komma ut lite, vi gick till Elin och Åke och hälsa på.
Elin bjöd på ett jätte gott rött vin jag måste köpa hem nångång, kom fram till att den skulle passa jätte bra till något kryddigt kött. Tyvärr minns jag inte namnet på den men ska ta reda på det =)



När vi kom hem igår så bädda vi ner oss i soffan och kika på tv och åt nypotatis.
Alex gjorde även ordning Irishcoffee =)



Idag har jag varit värre än igår, har sovit hela dagen. Låg i sängen hela förmiddagen och bara mådde dåligt typ. Allt har varit så stressigt med ekonomin och skolan så min hjärna har bara lagt av. Sen var jag rätt dum att börja med ppiller igen efter ha pausat från dem i ett helt år.
Blir mycket förändringar i kroppen och jag får i mig mycket hormon ämnen jag inte är van vid vilket gör att man kan må riktigt dåligt. Var inte så smart av mig att börja med dem samtidigt som jag hade det väldigt stressigt och inte mått så bra.
Rätt konstigt att vi tjejer stoppar i oss massa skit egentligen..
Imorse kändes nästan inget värt, ville verkligen inte kliva upp. Vid 1 tvinga jag mig upp ändå för Alex hade gjort ordning
frukost till oss och slog på en film. Efter filmen somna jag på soffan och har sovit bort hela dagen, vaknat för ett litet tag sen bara, och klockan är omkring 8.


Alex tog fram kameran när jag låg och sov, och Ziina ska alltid gosas med
mig när jag ligger på soffan, även fast jag sover =)


Som tur har jag en underbar pojkvän som ska va så snäll när jag bara mår skit.
Gick och köpte rödbetsallad och gjorde några goda mackor med det, älskar rödbetsallad ja =)
Så köpte han hem jordgubbar och grädde som jag var sugen på som jag ska tröstäta lite senare :P
Så har man fårr rygg massage också =)
Nu sitter jag bara och hoppas att han vill göra middag också, något jag verkligen inte orkar göra idag..hehe =)

Har något nått tips hur man kan bli piggare och må bättre när man verkligen har helt slut på energie och inget funkar som det ska?



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken söt katt!!!!

2009-08-04 @ 22:53:15
URL: http://lifeit.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-05 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0