Att va 1,58m lång och gå på StorsjöYran

Alex bjöd in mig på Yran igår =) blev en liten förfest här innan vi gav oss iväg in på området.
Vi kika på presedent talet och LadyGaga, eller kika och kika blev mest att lyssna. Hitta ingenstans vi kunde stå för att se och jag är otroligt kort så blev mest bara folk man såg.

Blev otroligt besviken på president talet iaf, en gubbjävel som står och blåljuger Östersundare och andra rakt i ansiktet och folk jublar till det.

LadyGaga var rätt bra, synd bara att jag inte kunde se något.


Alex fick sträcka upp handen och ta något kort =)


Idag har vi haft en vilodag. Fixade en stor frukost och kika på film, vi har även spelat monopol och jag vann ;)


Frukosten: Skagenröra mackor, mannafrutti, oboy och hallonwienebröd  =)

Nu ska vi till och laga Middag, blir lax och rotsaksgratäng.
Kan tipsa alla som gillar potatosgratäng att testa rotsaksgratäng =)

Kommentarer
Postat av: designglanz

din blogg gör mig så hungrig xD! allt ser så gott ut!

2009-08-06 @ 23:35:25
URL: http://designglanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0