vad händer dag 5 på fasta (lite sent)

Fastedag 5-7:

 där här skulle ni få igår kväll, men blogg.se funka inte för mig igår vid 1tiden inatt..

Nu brukar de flesta börja må bättre. Hungerkänslorna brukar försvinna helt. Sömnbehovet minskar (beror bl.a. på att minskat matsmältningsarbete). Du börjar känna dig i psykisk harmoni och balans. Frusenheten kan finnas kvar men energin tilltar och du känner dig starkare och mer optimistisk. Lättare fysisk träning är viktigt för att öka förbränningen ytterligare. Under dessa dar kan även gamla krämpor som du haft återuppstå för att sen successivt försvinna. Exempelvis ryggverk, ledverk, allergier och eksem. Blodsockerhalten kan nu börja stiga igen, vilket är ett intressant fysiskt fenomen.

Hur det va för mig dag fem då

Igår dag fem då mådde jag faktiskt bra.., om jag hade suttit lite för länge så kunde jag känna mig yr nån minut efter jag stigit upp.. men pigg var jag..

hehe var ju nästan lite tråkigt, trodde det skulle hända mer så jag kunde skriva om något.. men jag mår tok bra hela tiden typ..=)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0