Känns som man borde passa på att gå på StorsjöYran

Har faktiskt blivet jätte sugen på att gå på yran imorgon och se LadyGaga, men kommer troligtvis sluta med att man får va hemma ändå..

Jag gick på stan förut idag med syrran och en av hennes killkompisar, var väldigt många som var ute på stan och man fick verkligen en festival stämmning.
Har inte varit på yran på flera flera år och nästa år kommer det inte bli vet jag och sen bor vi inte här något mer.
Känns som man borde passa på, eller hur?

En liten pinsam sak är att jag aldrig har sätt presedent talet på yran och jag kommer faktiskt härifrån!


Här ska LadyGaga spela imorgon

Kommentarer
Postat av: LONA

du måste väl gå på de :)

2009-08-01 @ 13:37:38
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0