Krogstråket. Fredagen.

Så har krogstråket öppnat för i år, äntligen får man se att Östersund lever =)
Hade en trevlig och rolig kväll igår faktiskt. Kvällen börja med att jag och Alex gick till stråket redan vid 6tiden och träffade hans bror Roger, Helena och deras söta dotter Mejja. Vi gick till uteserveringen på Marite och lyssna på några som spelade, blev att man satt där ett tag.
Senare blev det att träffa massa vänner inne på ett stråk, blev massa babbel och korttagning där. =)

Lite bilder sen gårdagen


Marie, Jag, Alex, Mikke och Reneé


Jag, Alex och Mikke


Reneé och Jag


Joe och Marie


Joe, Marie och Alex

Kommer in mer bilder på facebook senare =)

Kommentarer
Postat av: Renée

Du och Alex är med på Flukta! =)

2009-07-25 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0