krogstråket Måndagen

I Måndags blev det stråket också. Börja med en liten förfest hos Hatte där vi spela lite rockband, sen blev det att dra iväg in till stan. Satt i en tält och drack öl och hade det trevligt, sen blev det att byta tält. I nya tälten lyckades jag och Alex bli lite osams så vi gick hem rätt tidigt.
Att dricka med sin pojkvän när man har varit osams under dagen är inte direkt det smartaste man kan göra, brukar bara sluta med en sak Bråk =(

En sak jag tänkte på där borta, en sak jag inte bara kan förstå om folk som röker cigaretter. Nu menar jag självklart inte alla men väldigt många brukar mest gå ut och stå med en cigg hela kvällen när man går ut på krogen. Är inte det väldigt onödigt att gå ut då när man ändå tänkt ställa sig utanför hela tiden?
Är det inte bättre då att köpa hem en öl och sitta hemma på en balkong med käften full av cigaretter?

Säger så här ja                                                                         
Stort minus för                                                                                                Stort plus för
Cigaretter                                                                                                         Kärlek
Bråk                                                                                                                   Krogstråk



Emma, Sven, Jag, Hatte och Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0