Nästan som att jag har en liten snorunge

Vaknat upp väldigt sent och på väldigt dåligt humör idag, kanske för att man inte fick någon sömn inatt. Vår lilla katt har ju fått för sig att man ska sova på dagarna och va uppe på nätterna, då blir det att hon vill väcka oss för att leka när vi ligger och sover. Ibland är det som att ha ett litet barn när man har den där katten :P

Men jag var på fruktansvärt dåligt humör och självklart ska det sluta med att det blir massa bråk med Alex då, man bli ju inte direkt gladare av det.

Så idag tänkte jag fokusera mig på att göra saker man bli glad utav, inte skola och såna vardagliga saker för det är ändå omöjligt när man är på dålig humör.
Jag ska faktiskt till min lilla syrra och vi tänkte köra lips på henne xbox..=) Har läst någonstans att sjunga är jätte bra för att höja humöret, så jag tänkte testa det.
Nu ska jag göra mig ordning och dra..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0