Amsterdam dag4 - stadsvandring (mån 6juli)

Den här dagen har vi verkligen gått mycket, vi gick ungefär 3mil och hann va lite i varje stadsdel. Vi tänkte aldrig hur långt vi hade gått för det va så otroligt vackert överallt.





Några av alla bilder jag tog, ska lägga in mer bider på facebook sen..=)


Vilar oss inne på en bakgård

På tillbaka vägen gick vi genom en park som heter Vondelpark mitt i staden, ett måste att gå genom om man besöker Amsterdam.



Vondelpark =)

På vägen tillbaka försökte vi även hitta något ställe och äta middag på, var väldigt svårt att hitta en vanlig restaurang på området vi var på då. Vi hittade en kvarterskrog efter en stund och beställde mat där.
Åt en jätte god fisk där inne, men man ska nog passa sig och äta på ett litet "sunkigt" ställe utomlands. Sluta med att jag fick ligga och spy den natten. =(

Kommentarer
Postat av: Ulli

Aaa, fan vad fint! Jag vill också åka dit! =)

2009-07-17 @ 15:47:05
Postat av: Anna

Trist att ni skulle bli sjuka där borta! Så typiskt.. speciellt när ni skulle på Sensation oxå.. Men ni verkar ju ha sett en hel där ändå :)

2009-07-17 @ 17:49:50
URL: http://elva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0