Underbar vecka med massa vänner

I veckan har jag faktiskt haft en trevlig vecka, träffat lite folk och så. Både söndags och måndags blev det hemma dagar och lite storhandling på Willys.
I tisdags kom Elin förbi på en kopp kaffe så blev det lite kortspel =) Sen mot kvällen följde jag med Alex till hans far och hälsa på en stund, så var även hans bror och brors dotter där.

Sen på onsdagen kom lillsyrran förbi, så tog vi en liten promenad här på Frösön. Mot eftermiddagen gick jag och hälsa på Elin och Åke en sväng och senare blev det att dra hem igen för vi hade lite besök. Blev lite öl på balkongen med P, Fredrik och Alex, så kom även Elin efter ett tag.




Jag och Elin brukar ha svårt att vara seriösa på kort =)


Idag blev det jobb för Alex igen, men medans tiden han var på jobbet så kom P och Andreas och gjorde mig sällskap.
De satt och drack lite snapsar, men själv blev det bara drpepper. Krogstråket börjar ju imorgon så man må vila upp sig innan de. =)




Andreas

P (Patrik)

Jag sitter och visar lite bilder från Amsterdam resan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0