Amsterdam dag9 - Partydagen och lite biljard (lör 11juli)

Idag var vi sugna på utgång, sista helg dagen så man må passa på tänkte vi. Vi bestämmde oss för att vara lugna på dagen så vi skulle vara pigg tills på kvällen.
Börja dagen med lite frukost och sen bastu.
Sen blev det kortspel och godis hela dagen i sängen, hade det väldigt mysigt =) Efter godiset tagit slut blev det att blanda till lite groggar och fortsätta spela kort.
Sen blev det att röra sig in till stan, svängde först förbi Mini´s där vi hade ätit middagen dagen före och beställde en varsin drink.


Long Island

När vi kom fram till ett krog område satt vi oss ner på en stor ute servering alla krogar runt om dela på.
Var jätte bra för man behövde aldrig gå in på en krog utan var alltid nån som kom fram som man kunde beställa utav.
Efter någon öl och någon cider där så leta vi upp det andra stora krogomkrådet i Amsterdam och gick in på nattklubben vi var på när vi var ute på torsdagen. De hade ett biljard bord där så för mig och Alex blev det biljard denna kväll.
Var tok längesen jag spela biljard så jag var inte så bra, som tur var putta Alex i lite av mina bollar med flit så jag inte skulle se helt fördålig ut..=)



Hamburgare man kunde köpa ute på gatan

Efter krogen gick vi och köpte lite hamburgare och tog med ut till vondelpark där vi hitta en bänk under några stora buskar, behövdes för det spö regna ute. Där satt vi och åt och kolla ut på regnet och hade det jätte mysigt. Kom en jätte fin svan förbi också men tyvärr fick vi aldrig en bra bild på den.
Blev att man kom hem till hotellet klockan 7, trött och blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0