försökt bakat igen

Nu har jag bakat california kakor, jätte goda =)

Tips är att göra dem om man är sugen på något gott, tar ungefär en kvart..Googla fram receptet =)


De som känner mig vet ju att jag inte hör hemma i köket och mina bakverk 
inte blir det bästa, men jag fick till dem supergoda trots utseendet på dem :P



 Fick en fråga på en inlägg jag skrev tidigare idag om vilka jag hatar och varför. Men den personen var anonym så jag svarar här då.

Hata kanske inte va det rätta ordet från mig men folk jag bara inte gillar då. Jag tror nästan inte att det finns någon som kan säga att dem gillar precis alla människor. Men vissa brukar låssas tåla folk men jag orkar inte med det här spelet som folk gör mot varandra, låssas va skit trevlig mot nån dem verkligen inte gillar. Då erkänner jag hellre, jag gillar verkligen inte alla och det är bara så.. Ibland finns det inte en personkemi mot alla.
Det finns folk jag inte har ett dugg kul med och några jag inte alls har något att säga.
Jag gillar bara att va med folk jag har skoj och trevligt med, som får mig på bra humör.
Jag kan t.o.m erkänna att om jag är nånstans där jag har skoj kan det direkt förstöras om folk som är supertråkiga eller allmänt korkad kommer dit..
Jaja det är iaf få jag verkligen hatar men jag är bara ärlig, jag kan bara inte ha skoj med alla, kan inte passa ihop med alla dirket.
Sen vilka dem här människorna är finns ingen chans att jag tar upp på min blogg. =)

Kommentarer
Postat av: FS

www.falsksanning.blogg.se

Check it out ;)



Har frågestund nu och kommer inte ha det så ofta så om du har frågor skulle det vara kul om du kunde ställa de!



/xoxo FS ♥

2009-07-30 @ 22:42:20
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0