Byta stil eller fortsätta?

Har varit lite dålig på att uppdatera.. Men det är därför jag har lust att fixa en ny blogg och börja blogga någon annanstans..
Tänkte att jag kanske skulle fixa en blogg där jag inriktar mig på mode och sådant. Visst älskar jag att blogga om mina åsikter, men kan vara roligt att testa på någon annat.
Har märkt att det bara är klagande folk eller folk som inte tål att folk har andra åsikter som dras till åsiktsbloggar. Skulle vara skönt att pausa från sådana läsare, kanske försöka hitta läsare som är mer positiva =)

 

Att ha positiva folk omkring än gör att man mår bättre tycker jag, det gäller inte bara vänner utan kan t.o.m. vara läsare.  Känns ju alltid bättre när folk kan kommentera något positivt faktiskt än att man ska läsa lite skit om man loggar in på sin blogg.

Skrev ju något för några månader sen som folk helt enkelt inte kunde ta, de kunde verkligen inte ta att någon trodde något helt annan än dem själva. Det sluta ju mer att man fick lite skit kommentarer ett tag framåt vilket jag egentligen skiter i idag. Men andra har inte haft det lätt att glömma. För ett tag sen börja en person knuffa på mig på krogen, denna person var en vän till en som irriterat sig på min blogg. Att dem orkar bry sig så hårt av det jag har skrivet är för mig helt ofattbart, men vissa söker sig till saker att irritera sig på har man märkt. Tycker synd om dem egentligen för dem kan ju verkligen inte må så bra.

 

Men men jag försöker blogga om annat och kanske återkommer till åsikts bloggning senare, om jag känner mig så kommer jag göra det väldigt snart igen =)

 

Men skulle va intressant att veta vad mina läsare tycker? Har ju en hel del varje dag men vet inte om man det är för slags folk som följer.  Avslöja lite =) ålder och kön kanske. Vill veta på ett ungefär vad det är för åldersgrupp =)

Men borde jag fortsätta såhär eller byta? Skulle va kul och höra vad någon tycker =)


Kommentarer
Postat av: olatidman

vilken sida tänker du på då?

2009-11-15 @ 17:04:21
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

okej, ja det är en skön sida, jag har nog provat alla sidor som går haha

2009-11-15 @ 17:17:22
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0