Jag kanske ska bli läkare och tjäna massa pengar, tydligen behöver man inte så mycket kunskap.

Seriöst! Kan vem som helst bli läkare nuförtiden? Få massa pengar för att sitta och chansa, ett jobb alla kan klara.
Blir rätt arg när jag läser sånt här, hur fan kan man göra såna här misstag?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6051790.ab

Tänk hur många kvinnor som gjort en abort och inte behövt. Om maskinerna inte funkar rätt på sjukhus, minska lönerna till läkarna och köp bättre utrustning. När sådant händer är ju ändå ett bevis på att läkarna inte ha förtjänat ett ända öre!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6051605.ab

Vem fan skickar hem ett sjukt barn som tillhör riskgruppen nu när svininfluensan är här? Såna där misstags ska inte få göras!

Ofta man läser misstag på sjukhus nu, för ofta! Inte konstigt att jag undviker sjukhus och försöker behandla mig själv så ofta som möjligt.

Folk säger ofta att man ska fråga en läkare eller andra som ska sig veta. Men är inte det här bevisat att läkare inte är ett dugg bättre än oss andra??

Som några mammor som har vetat att barnet lever trots att läkarna nekar det. Mammorna är inte utbildad men vet tydligen mer!

Det jag nog vill komma till är att man inte alltid ska lyssna på läkare eller andra som tro sig ha rätt pågrund av någon slags utbildning.
Alla ska lyssna på sig själv och vad man själv tror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0