Lite mer tankar innan jag stänger ner bloggen


Ja som ni förstår så håller jag på lägga ner bloggen helt och hållet, ska senare börja blogga på improveme. Har inte bestämt mig än om jag kommer ge ut min nya blogg eller om jag ska hålla den hemlig lite och bara ha läsare som bloggar från improveme själv..
Känns lite som jag är efter nya läsare, vill att denna blogg ska va en nystart och inte så personlig.

Spelar ingen roll vad jag skriver här längre, folk missförstår eller så läser dem inte klart utan bara hakar upp sig på en viss mening.
Jag brukar vara ganska duktig och försöka förklara om och om igen för att det inte ska bli missförstånd, men det spelar ingen roll om folk inte läser klart ändå.



Håller på att kolla upp massa saker att göra på kvällar och sådant, finns rätt många kurser jag skulle vilja gå. Nu menar jag inte skol kurser utan mer träningskurser som dans och sånt.

Sen tänkte jag ta upp ett gamalt intresse också. Var jätte intresserad utav kampsport för flera år sen, jag och syrran gick ju jujutsu när vi var små. Vi var ju faktiskt as grymma små tjejer ;)
Men tänkte hitta något där dem använder lite mer ben tror jag, kanske blir karate.

Sen tänkte jag försöka gå någon dans kurs också, helst salsa. Tänk att jag höll på med dans 10timmar i veckan för några år sen, saknar det så mycket.
Den tiden var jag alltid så pigg, ut efter dans timmarna så kan man räkna till 4-5 timmar på gymmet också. Jag mådde as bra den tiden, men det va den tiden man inte behövde sitta hemma med ångest över pengar och framtiden.


Denna vecka har varit otroligt jobbigt, har bara velat ligga och sova. Jag har bara velat ligga still och drömma mig bort. Om inte jag kan leva de liv jag vill i verkligenheten så kan jag åtminstone göra det i mina drömmar.  Jag hatar östersundslivet som jag kallar det.

Här snackar bara folk massa skit och tror dem är bättre än alla andra. Även fast dem inte har gjort något bra alls.
Här är folk allmänt insnöade sura jämtar som hyllar Ewert ljusberg.
Allvarligt! Jag skäms att vara jämte. När jag kommer härifrån vill jag aldrig säga vart jag egentligen kommer ifrån.


Så... nu har jag fått skrivet av mig lite =) Kanske behåller denna blogg för att skriva av sig lite när man har jobbiga dagar =)

Men men lite skoj har väll hänt. Jag och Alex gick till Cissi och drack lite vin i tisdags, Elin, Ina och Mohammed kom även dit.
Men eftersom hon bara har en liten etta så blir det att man sitter still hela tiden när man dricker, så man känner inte av alkoholen så mycket förens när man väl reser sig upp.

Blev att vi tog en taxi in till stan för att gå till simon och viktor, men jag kände direkt när jag kom in till stan att jag vill hem istället. Så hem blev det =) Lika bra det nu har jag fått reda på.

 

Jag och Alex, sitter hoss Cissi




Kommentarer
Postat av: Linda

Näääj för tusan.

LÄGG inte ner bloggen heller, ta bara en pause vett ja:)

Eller lösenords skydda den ett tag,

Eller modifiera kommentarerna:)

Eller vad huuun det hete;p



Eller starta en ny,

Men då vill jag också kunna hitta dit:)



Värme/Linda

2009-11-26 @ 13:51:29
Postat av: Mimi ♥

Tack detsamma! :)

Tycker inte du ska ha bloggpause :P

2009-11-27 @ 21:45:31
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna

jättefin blogg =)

2009-12-01 @ 20:16:06
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/
Postat av: ia

hejsan ! super snygg blogg du har ! jag brukar läsa den nästan varenda dag ! du kan kolla in min blogg åxå !

www.lillaias.blogg.se



kram/ia

2010-01-17 @ 13:07:13
URL: http://lillaias.blogg.se/
Postat av: erture

Jag säljer handgjorda namnsmycken, cupecakeberlocker och graverade glas. Kika gärna in!

2010-01-22 @ 19:42:17
URL: http://erturesmycken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag antar att du inte har kätting runt fötterna? Det är ju bara att ta sitt pick och pack och flytta om det är så jobbigt att vara jämte. Och om alla är så sura osv. I stockholm tex är dom ju jätte mycket trevligare! Där springer dom ju över folk istället för att säga "-Ursäkta" och vänta på att man ska flytta på sig. Det är ju trevligt?

2010-01-28 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0