Förbreda inför morgon dagen =)

Nu har vi kommit hem från Alex föräldrar, blev lite kaffe och mackor där. Fick skjuts både dit och hem, ingen lust att gå i detta väder.
Vilken tjock dimma det är, man ser inte långt fram heller.

Blir en sen middag idag, så måste jag sitta uppe ikväll och förbereda ett möte imorgon. Shiit va vuxet det där lät då :p men jag måste nog var mer specifik om mina mål imorgon. Är ju så dåligt på att säga vad det är precis som jag vill, men det måste jag göra för att allt ska gå lättare imorgon.

Ska upp tidigt tänkte jag, vill försöka hinna med lite träningspass innan mötet imorgon också. Sen på eftermiddagen blir det Hackås, mamma har fyllt år plus att det har varit fars dag så man må ju åka dit och hälsa på =)


Min kamera har fortfarande inte kommit. Nu har det tagit ca två månader för dem att laga min kamera. Vill ha den NU!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Ja, den var verkligen bra :) Funderar på att se den någon gång när jag är lite piggare så jag orkar hänga med i allt, är inte det lättaste när man håller ögonlocken uppe med tandpetare, haha :p

2009-11-09 @ 22:02:57
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ring dom som har kameran och pressa dom lite granna, inte fanken ska det ta två månader för dom att fixa den,säg att du ska åka utomlands nästa vecka och att du VERKLIGEN måste ha den innan dess!!:)



Då kanske det blir lite fart på dom:p

2009-11-10 @ 10:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0