I vissa fall är det tydligen okej att sälja sex, bara han inte har kondomen på!

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6091521.ab

Denna man ville sälja sperma privat, genom att ha sex med tjejer som vill bli gravid. Han hade kollat upp och det var tydligen lagligt..
För mig är det att sälja sex.. Vare sig kvinnan vill bli gravid eller om hon vill ha det skönt så är det sex hon köper. Han säljer ju sig själv.
Så sexköps lagen gäller bara om folk vill ha en skön stund? Borde inte all sex via försäljning vara förbjudet? De här människorna som tror på att komma närmare gud genom sex, är det lagligt eller olagligt för dem då? ( En undersökning i USA visar har mer folk har sex för att komma närmare gud än att faktiskt skaffa barn )
Om detta är lagligt så kan ju alla som köper sex eller säljer som blir fast skylla på att det va för att göra eller att bli på smällen.

Visst är väl de bra för de som vill bli gravid. Men finns ju folk som vill ha det skönt också, eller andra anledningar till att ha sex.
Visst kan man diskutera att alla har rätt att bli med barn, fast såfall kan ju folk diskutera att alla har rätt att ha det skönt eller att komma gud närmare.
Dem här som säljer sex för att ha råd med mat till sina barn, det är förbjudet. Jag tycker att det är bättre anledning till att sälja än att sälja sperma på detta sätt.

Antingen ska väl all sex köp va lagligt eller så ska allt vara olagligt. Det ska inte finnas en lag och sen att i vissa fall är det okej.

Jag blev helt chokad när jag läste att han hade tagit reda på att det var lagligt. Så det är okej att köpa sex om man har en önskan om barn för då är det sperman man köper, och det är okej att sälja sex om man kommer i henne. Svergies sjuka lagar säger jag bara!!



Det här har inget med själva lagen att göra..

Men jag läste vad hans sambo hade sagt. Eftersom han ville sälja på tradera hade hon velat bjuda högst. Är inte det ett tecken på att hon inte vill att han ska gå och ha sex med en annan kvinna och dessutom göra henne gravid.

Om min sambo hade sagt något sådant hade inte jag kläckt ut mig "så fall bjuder jag högst"
Jag hade nog blivet rätt så förbannad och sett till att han aldrig kommer kunna göra en enda kvinna på smällen.

Blev rätt äcklad av denna kille faktiskt, jag tycker att det är mer okej för alla horor på gatorna där dem kanske gör det för att dem faktiskt inte kan få in pengar på ett annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0