Lite skoj från i fredags

Blev ju utgång i fredags igen. Letizia hade fyllt år så hon ville att vi skulle följa med ut några stycken. Vi starta kvällen hemma hos mig, satt och drack lite vin med Letizia, Anna och Ulli. Efter Alex hade kommit hem från jobbet kom även Elin, Cissi, Ina och Andreas hit.
Blev Taxi in till stan senare där vi gick in till plaza. Vänta faktiskt med att dansa till efter klockan hade blivet 12, tänkte att nya klackskor och fredag den 13de inte skulle funka så bra ihop. :P
Men förstår inte att jag klara mig utan att halka, när jag använder nya högklackade skor jag inte är van vid brukar jag kunna ha lätt att trilla, speciellt om jag dansar. Jag och Elin körde någon halsduk dans som de flesta blev förvånad över, vi höll en varsin sida utav halsduken samtidigt som vi dansa och snurra varandra. Tänk att jag klarade att dansa så galet utan att trilla :p

Har ju en riktig kamera nu, så nu blev det massa bilder i fredags =)


Letizia, Ulli och Anna


Jag vet! Jag och Alex må ju va det sötaste paret som finns :p


Elin skulle leka fotograf lite, denna bil tyckte jag blev vädligt härlig =)
Fick låna en klänning av Anna, så detta blev kvällens outfit


Mer bilder bjuder jag på facebook =)

Kommentarer
Postat av: olatidman

ellerhur, hade man kunnat få med sig inläggen så hade det varit toppen!

2009-11-15 @ 17:57:35
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0