Östersundsbostäder har inte fattat att Östersund ligger i Norrland

Tror inte Östersundsbostäder har fattat att Östersund ligger upp i Norrland än, eller så har de inte förstått att sommaren är över sen länge.
De är fruktansvärt snål med värme i lägenheterna.
Jag brukar alltid styrketräna på morgonen, kan inte göra det längre pågrund av att jag inte får upp nå värme i musklerna. När jag vaknar är jag så stel att jag har fruktansvärt ont i ryggen så det är svårt att kliva upp. Jag har problem med min rygg och då måste jag alltid försöka undvika att vara stel, men det är ej lätt i en lägenhet.

Om man vaknar och har ont i alla muskler för har dem inte tillräckligt med värme.

Nu har jag iaf försökt träna, kändes bara som det gjorde mer skada än nytta.  =(


Idag blir det iaf mer plugg, sen ska jag iväg och luncha med Letizia på stan. Alex är på IKEA med sin bror idag, så jag hoppas jag får något fint ikväll :P





Kommentarer
Postat av: Neha

Hahaha, de är säkert allmänt sega med värmen

2009-11-03 @ 11:55:16
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0