Planerat veckan =)

 

Tycker om när veckan är rätt så planerad, tycker ju inte om dagar man inte har något att göra.
Så jag har planerat hela veckan nu redan, känns som man hinner med mer om veckorna om allt är planerat.

Måndag: Plugg och besöka Alex föräldrar
Tisdag: Fick äntligen ett möte med en person som jag har väntat på, lite planer om min framtid. Sen ska jag och Alex iväg och hälsa på mina föräldrar i Hackås.
Onsdag: Plugg, baka bröd och sen fixa en överraskning till min älskling, fast eftersom han ibland kan gå in och läsa här så säger jag inget :P
Torsdag: Plugg och simning
Fredag: Prov och simning

Helgen är dock inte planerad, men om veckan varit fullt så behövs inget i helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0