Äntligen kikat på de nya butikerna på mittpunkten

Igår var jag på stan med Letizia, trots utan pengar var jag bara tvungen att kolla in de nya butikerna på mittpunkten.
Vilket köpcentrum det har förvandlas till, om jag har råd att shoppa i vinter blir det nog bara att gå där inne =)

Jag hade mest längtat tills att Ginatrico och Cubus kom till Östersund, trodde jag skulle hitta jätte mycket jag vill där inne. Men det var en butik som slog det, Vila =) Såg jätte många fina kläder där inne som jag vill ja, så hitta jag även massa skor på Scorett.
Typiskt det där när man inte har pengar, när man har pengar hittar man aldrig något som passar.

Men just nu så var mina favoriter Vila och Scorett =) Vilka är era favoriter affärer bland de nya på mittpunkten?

Roligt att nya butiker kommet till denna lilla stad, men borde komma mer. Vilka butiker saknar ni i stan? själv saknar jag topshop. Vet inte alls hur bra kläder dem har nu, men när jag var yngre älskade jag dem =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Minna

Du menar Vila va? =) Jag gillar också den affären, men Gina och nog min favorit! Där har dom allt, både partykläder och vardags. Älskar deras olika koftor! Vet inte om jag saknar nån butik fakstigt, det är Gina jag alltid längtat efter =)

2009-10-03 @ 15:46:46
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Madde

hehe ja självklart menar jag Vila.. förstår inte varför jag skrivet liva :P må nog ändra på det nu =)

2009-10-03 @ 18:23:56
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0